Kad se vraćam

 



Kad se vraćam

Onda tečem zajedno sa rijekom.
Po padinama se zeleni poneka smreka i niska paprat, sve je drugo smeđe kao staro zlato oblikovano lišćem i granama.
Putem nailazim na padine sa šumama borova, pa onda hrastove, pa klance i usjeke. Negdje potiho svira sevdah. Ruke  mi još mirišu na burek kojim su me počastili kod kuće, dobri ljudi, starinske duše moje mladosti i djetinjstva, ruke pune truda i žrtve. Vrsta je to koja izumire i koja se ne može naći više ni u jednom kraju svijeta.
-De uzmi, ma slabo si jela, ma možda bi nešto drugo. Izmjenjuju se zabrinute riječi za moju udobnost i sitos. A kad krenem darovima pune torbu, uvijek topla glasa i puni zahvalnosti za dolazak, za razgovor. Znam kada odu, mnogi će možda zaboraviti kako se nesebično voli očinski i majčinski, kako se dijeli od srca srcu.
Rijeka me i dalje prati, pjeneći se u bijelu čipku na mjestima gdje ju zaustavlja kamenje. Još malo pa ćemo se razdvojiti kao što se razdvajaju svi dragi i voljeni. Nju će povesti njeno korito na jednu a mene moj put na drugu stranu. Zbogom, zbogom sestro, prijateljice,  kad god se budem vraćala jedino ti ćeš me dočekivati u svom čarobnom trku sa planine. Jer sve drugo prolazi i mijenja se, i ljudi i mjesta i život i postojanje.

Popularni postovi s ovog bloga